2 Aralık 2008 Salı

KARA HAVUÇLU TOPLAR



Küçüklüğümden beri kara havuç yerdim ama tatlısını ilk defa yedim!! Şiddetle tavsiye ediyorum hemen deneyin..


Malzemeler;
  • Yarım kilo kara havuç
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 paket petibör bisküvi
  • Yarım su bardağı iri kıyılmış ceviz
  • 1 çay kaşığı tarçın
  • Yarım çay kaşığı dövülmüş karanfil
  • Süslemek için hindistan cevizi

Havuçları rendeleyin. Şekerle birlikte suyunu çekene kadar pişirin. Biraz soğuyunca ufalanmış bisküvileri, tarçın ve karanfili ekleyerek karıştırın. Ceviz büyüklüğünde parçalar kopararak yuvarlayın ve hindistan cevizine bulayın. Buzdolabında dinlendirdikten sonra servis edebilirsiniz. Afiyet olsun..

1 yorum:

  1. kara havucu sanki bir zaman yemiştim, ama hiç hatırlamıyordum sen bu tarifi verene kadar, sağol

    YanıtlaSil